Skip to content
Menu
0
Menu

Výmena tovaru

 
 

1. Všeobecné informácie

Zákazník má právo požiadať o výmenu zakúpeného tovaru do 14 dní odo dňa jeho doručenia. Výmena sa vzťahuje na všetky produkty zakúpené v e-shope www.simbag.sk, s výnimkou digitálnych produktov (napr. e-knihy, online kurzy), ktoré nie je možné z povahy veci vymieňať.

2. Podmienky výmeny

Tovar, ktorý chce zákazník vymeniť, musí byť:

  • nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom stave,
  • dôkladne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu,
  • zaslaný spolu s faktúrou alebo kópiou dokladu o kúpe.

Tovar vyrobený na mieru (podľa špecifických požiadaviek zákazníka) je možné vymeniť len po vzájomnej dohode s prevádzkovateľom.

3. Postup pri výmene

  1. Zákazník zašle žiadosť o výmenu e-mailom na adresu info@simbag.sk, v ktorej uvedie:

  • číslo objednávky,
  • názov produktu,
  • dôvod výmeny,
  • informáciu, za aký produkt chce tovar vymeniť.
  1. Po potvrdení zo strany predávajúceho zákazník zašle tovar na adresu, ktorá mu bude oznámená e-mailom.
  2. Po doručení a kontrole vráteného tovaru bude zaslaný nový produkt podľa dohody.

4. Náklady na dopravu

  • Ak k výmene dochádza z dôvodu chyby na strane predávajúceho (napr. zaslaný nesprávny alebo poškodený tovar), náklady na dopravu hradí predávajúci.
  • V ostatných prípadoch (napr. nevhodná farba, veľkosť, zmena rozhodnutia) hradí náklady na dopravu zákazník.

5. Nedostupný tovar

V prípade, že požadovaný produkt už nie je dostupný, môže sa zákazník so Simbag.sk dohodnúť na:

  • výmene za iný produkt z ponuky, alebo
  • vrátení kúpnej ceny.

6. Poškodenie pri preprave

Ak je zásielka počas prepravy poškodená, odporúča sa s dopravcom spísať protokol o poškodení zásielky a bezodkladne kontaktovať predávajúceho na e-mail: info@simbag.sk.

7. Kontakt pre výmenu tovaru

Všetky žiadosti o výmenu sa vybavujú prostredníctvom e-mailu: info@simbag.sk, prevádzkovateľ: Simona Haringová – Vedenie účtovníctva S. Haringová